Tuesday 26 March 2013

Saifuddin jerawat batu ngaku pemimpin PKR termasuk Nurul ada salahlaku seks


Musa gunung ganang

Saifuddin Nasution, Setiausaha Agong PKR mengadakan sidang akhbar di ibu pejabat PKR yang dibayar oleh SOh Chee Wen semalam.

Oleh kerana ada Rafizi bersama, hanya 10 orang saja wakil media dan pemimpin PKR yang hadhir.

Intipati sidang akhbar Saifudin merupakan taktik untuk dedahkan strategi dan taktik propaganda UMNO tapi sebenarnya itulah taktik yang diguna PKR.

Selain itu, Saifuddin cuba pre-empt pendedahan memalukan yang dijangka akan dihadapai PKR lalu dia dedahkan sebagai konspirasi UMNO sebelum ianya keluar. Pendikkata, ianya pengakuan salahlaku PKR.

Menurutnya, Pilihan Raya Umum ke 13 ini bakal merupakan pilihan raya umum yang paling kotor dalam sejarah negara. Dia mahu tuduh Umno cuba memanipulasi dan mengawal maklumat melalui media arus perdana, selain tuduh jentera kerajaan disalahgunakan untuk memberi kemenangan kpd BN.

Walaupun PKR sedang terdesak dan rat-rata penganalisa politik yang berkredibiliti dan bebas sing dan tempatan akui BN akan menang hebat, Saifuddin masih kata BN akan tewas dan inilah sebab Datuk Najib berterusan menangguh pembubaran Parlimen.

Umno sebenarnya kegusaran dan berhadapan dengan krisis keyakinan hingga Umno terpaksa mengambil  tindakan-tindakan yang terdesak dengan menakut-nakutkan orang Melayu.

Selain itu, mereka menggunakan askar-askar upahan di ruang-ruang blog untuk mereka-reka dan menyebarkan video-video palsu yang kononnya memaparkan salahlaku seks pemimpin-pemimpin KEADILAN.





Cover untuk Anwar yang sedang suspen tak tahu apa yang papagomo ada tentang dirinya. 



UMNO dikatakan menggunakan taktik-taktik berikut:

Taktik pertama melibatkan menakut-nakutkan masyarakat Melayu tentang masa depan mereka akan tergadai jika Pakatan Rakyat memerintah.

Taktik kedua ialah menggunakan dakwaan salahlaku seks. Selain dari video Anwar, Saifuddin kata  beberapa video palsu seks beberapa orang pemimpin PKR akan diterbitkan. DIpercayai dia tahu video Nurul Izzah dan penyarahnya akan bocor.

Saifuddin kata fitnah dan tuduhan-tuduhan seksual palsu yang bertubi-tubi ini hanya meyakinkan PKR akan ketulusan perjuangan mereka dan mengukuhkan keazaman mereka untuk terus mara ke hadapan.

PKR yakin rakyat Malaysia akan berdiri teguh dengan kebenaran dan tidak akan mudah diugut atau diperdayakan oleh tipu helah serta muslihat kotor Umno.

Kah kah kah ... preempt tu adalah lahir dari perasaan rasa bersalah Awnar yang tak tahu apa akan keluar dari Papagomo.

Sidang akhbar seterusnya adalah usaha nak memburuk-burukkan nama Papagomo dan menggunanya sebagai contoh salahlaku pihak berwajib.

0 comments:

Post a Comment

Followers